Diversificatie

Waarom vraagt de klant u? Wat kunt u meer doen dan de relatie onderhouden en gewoon goed werk afleveren? In bijeenkomsten over "Klantgerichtheid" werkt Astrix consult samen met uw organisatie aan de ontwikkeling van service en communicatie ten dienste van de klant. Uw klanten ervaren uw service als persoonlijk, zorgvuldig, doelgericht en onderscheidend.

Welke mogelijkheden zijn er nog om de grenzen aan flexibiliteit op te rekken? Organisaties stellen eisen aan mensen en mensen hebben ook hun wensen. In de praktijk ziet u vaak een beperkte flexibiliteit in omvang en samenstelling van producten of diensten en beperkte mogelijkheden ten aanzien van medewerkers. Met de scan "Flexibiliteitsportfolio en mentale flexibiliteit" optimaliseert u doelgericht en gedetailleerd welke flexibiliteit uw organisatie nodig heeft en in welke mate. Tegelijk werkt u gestructureerd aan "Employability" van leidinggevende èn medewerker.

Wat gaat er mis, als uw afdeling er niet is? Wat is uw toegevoegde waarde voor de klant? Uiteindelijk bepaalt de klant het resultaat. In de module "Resultaatgericht werken" bepalen medewerkers wat hun unieke bijdrage is aan het succes van de onderneming of het succes van de klant. U stuurt op resultaten en u beoordeelt aantoonbare prestaties. De "Balanced Scorecard" is een inmiddels beproefde vorm van sturen op resultaten in alle elementen die voor het bedrijf nodig zijn. U creëert synergie en betrokkenheid in uw organisatie.